♥ we cannot cure the world of sorrow, but we can choose to live in joy ♥

# Kerja ???

  KERJAA? dh habis ke mase nak melepak...... ergggghh -.-

hummm, pening jugak bile pk pasal kerja. ade ke orang nak terima aku kerja erk??? opsssssst, lupe nak bagi salam.. ASSALAMUALAIKUM kawan-kawan ... heheheh

cenni, aku da nak habis intership, lagi brape mggu je, so after end of intern, aku ingt nak cari kerja laaa, sebabb....... kengkawan da sebok dok apply sane sini, aku pon komfius, mane nak poiee ntaaa, iskkk -.- ade idea tak kawan2 ? hummm, mst korg tye kan kenapa tak apply tempat yg aku tgh praktikal ni kan? bukan tanak apply, borang amek dh, tp jawatan tu dorg nak satu olang je, kg kalo da ramai pesaing, komfem r aku xdpt an. sbb aku kalo bole nak stay kat unit Ins  ni je, sistem kerja pun aku boleh ikut alhmdllh and so far aku bole terima la ape yg dorg aja n share ilmu kat aku. but then, aku kalau bole nak cari kerja tetap n gaji yg berpatutan mengikut kelulusan yg aku ade, yelaa, penat aku stdy, sat g gaji same je ngan kelulusan yg bwah dr aku, tak fair la kan, lau centu, tayah ade kelulusan tingii2 pun tape r an, kalau centu la pengiraannya kan .. hummm, korang ade idea tak nak apply kat mne? kalau bole bia la keje office, tak kesh department mane2 pun, jnj lumayan. haha demand kauu! btw, aku ade satu lubang ni, tp nk stalk dulu, if okay, aku teruskan, if tak, aku berserah . ok lahh, doakn aku berjaya ye ^___*  gwiyomiii!! `\(^_^)/`  wslm ...

2 comments:

  1. selamat maju jaya mencari kerja dik..klu dah dpt kerja nnti jgn lupa mama dan papa sama tau..

    ReplyDelete
  2. insyllh kak zulaikha, i try my best for ma own future, btw thx for the prayer ye kaq :)

    ReplyDelete