♥ we cannot cure the world of sorrow, but we can choose to live in joy ♥

#hari yang bersepah, aiyakkkk --,''

assalamualaikum :)

hari ni bos masuk lambat, katenyerrrr la kann, bos kedua lak, masuk lambat tapi lagi awal dari bos pertama, hahaha tp skg da kuar, lepas lunch tak balik2 sampai skunk, haihhhh... tapi, ape yang aku bole kate, aku bebas sikit ah arini, tp work to do today aku dipenuhi dgn gunting-guntingan utuk prepare audit jumaat ni, hiyarkkkk -.- ponek den motong koteh ni. hahahhha burok beno base aku huhuhuhu .. nak tgk x? nak tgk x? sat ea .....


------->




haaa, ni la meja aku yg tgh berselerak skg ni .. ni gare2 si ain membe sebelah aku ni, cuti seminggu wooo, huhu so aku lah yg kene potong mende2 ni, kalo tak, die yg rajin potong2 ni heheheh..
huhuhuhu, tp yg best, unit aku ni unit tercontoh tau, hari tu audit dalaman dari PMCS, dapat number 1, yehaaaaa, dpt la hadiah wang tunai rm300... heheheheh, tgk ah sape yg tolong ceria2 kan , hhahahahah (perasan kejap) hehehehe .. 


ehh, mggu lepas aku balik alor gajah, uma ibu angkat aku, seronok gile sebab semua balik kampung, pahtu p makan reramai kat umbai, gilee sedap !! huuuuu cemane ni, tercancel dgn automatic nye diet aku yg taley nak pakai sgt nihh, HAHAHHAH, tp pade korang yg dh berdiet tu, teruskan tau, jgn tangguh2, nnt jadi cam aku. hohohohoho @_@

okay lahh, tatattatatatat -\(^_^)/-
wslm..

No comments:

Post a Comment