♥ we cannot cure the world of sorrow, but we can choose to live in joy ♥

#demam dah baik yeahh yeahh! =)

salam semua :)

alhamdullilah berkat kedatangan fmly aku ke melaka menjenguk kami, demam aku da surut dan kembali pulih ... hehehhe seronok bile da dapat balik kenikmatan selera makan dan kesedapan badan seperti sediakala. terima kasih kat myboo adik n tina yang sudi mnejage aku time aku sakit. heee

harini keje tak banyak sbb bos aku keluar, so tgk mmbe2 buat keje je la kan. fiuhhhh, ade problem skit act. ehh bukan la problem sgt, cume tgh risau n n n emm entah laa. aku tlupe nak siapkan satu keje tu . dan keje tu nak digunakan harini. mampus aku. tp sehelai je ttgl, so tggu je la bos panggil ke tidak sat g an. hummm. stress mak tau,

petang kg nak p PIBT , anta kerusi dgn abg farith, so tak la bosan sgt dok kat office ni dgn xde kerja langsung. fiiuhhhh -.-

k larh, sangat bosan, daaa!

No comments:

Post a Comment