♥ we cannot cure the world of sorrow, but we can choose to live in joy ♥

#dugaan harian -.-


 assalamualaikum kawan - kawan ^_^

tajuk hari ni berkenaan dengan dugaan harian yang aku perlu lalui setiap hari. 
masalah utama aku bile aku da pegang tanggungjawab seorang ibu dan bapa.
bukan aku je yg terlibat, myboo n myfren jugak terlibat. tapi xde la nak tanggungjwb
sgt, tp tu la hakikatnya ... aku harap aku mampu tangani dan laksankan tanggungjwb ni dgn 
sempurna dgn bantuan syg2 aku sekalian ni . 
kehidupan ni akan adil kalau kite pandai aturkan langkah aktiviti harian kite.
nak atur langkah tu mestilah diiringi dgn solat 5 waktu,
 perkara yang berfaedah dan riadah. sebab, bile solat,
kite doa, bile kite buat perkara berfaedah ( kemas uma, buat hw, basuh baju) 
hati kite mst tenang n lega sbb keje da siap,
bile kite riadah, pelu kelua mesti rase fresshhh jee. tak gitu?? 
haaaa maka, insyllh sempurna kehidupan seharian kite.
haa tak lupa, ibu bapa jgn lupe, mst di call, sedangkan bgayut dgn bf/gf boleh berjam2,
 tak kan call ibu ayah bjam2 xbole. kannnnn
haaa, byk pulak celoteh kite haaa..

okay lhaa, bhai kawan kawan \(^_^)/
wslm..

No comments:

Post a Comment