♥ we cannot cure the world of sorrow, but we can choose to live in joy ♥

#sepanjang ketiadaanku di blog ni

salam, hai semua :) 

wahhh, banyak cerita yg nak diceritakan, tapi tatau na start dari mane... btw, cuti yg walaupun dua hari ni, banyak gk la benda yang berlaku..
adik aku si adin tu dapat motor 125z siaaaaa, siot jehh, tp xpe laa, jnj die tak sakit lagi a ...
tp kesian lak kat si dyla ni haaa, mesti terkilan sikit an, tp tape, nnt balik mesti die dapat naik gk huhuhuhuhu

ehh, semalam adin call dyla, agak terasa la jugak sbb die rindu kat dyla jeee, huhu padahal aku ni kan akk sulung die, tp nampak la die rapat dgn dylaa, huhu jeles sikit laa, tp tape, angah rapat nan aku haha, adin ta suke dgn aku sangat sgt sebab aku garang kot ngan die .. hahahah . kesian, yelahh, kecik2 lagi da nak ber 'awek2', mane boleh, dulu aku sampai lebam kene blasah ngan mak aku tau .. die kire untunglah kan tak kene belasah sbb tak KANTOI lagi ... haha apelahhh!

semalam jugak ikut myboo p tolong kak flora pindah rumah .. abg cicak ade bg jagekansekejap burung yg spesis bayan semalam. apakk ahh, bijak gile burung tu, macam burung kaka tua aku tgk. aku panggil je die nyahut. tp xtahan, garang gk r, sebab nak patok je bile aku cube pegang die . tp bile dgn abg cicak, apak ahh, manje gilee. bestnye dpt burung manje macam tu kan ..

sekrang rase macam nak bela something je, eventhg aku ade beli kura kura n ikan puyu, tp best sgt sbb xley bawak main. huk uhuk huk ...

k larh, lunch time, gtg, daa beybehhhhh ^_^

No comments:

Post a Comment