♥ we cannot cure the world of sorrow, but we can choose to live in joy ♥

#kelam kelambu

salam semua :)

sepanjang cuti raya cina ni, ade suka duka gembira ... semua ade .. yg paling sedih time aku berduka .. hummm, tak usahlah di ungkit .. sedih bile kenang balik . harap semua tu jadi pengajaran buat aku dan dia .. bukan ape, semua ni utk aku dan dia jugak ... bukan untuk orang lain .. harap awak faham la ape maksud saya kan ...

hummm, aku harap bile dila duduk dgn aku ni, die berubah lah sepenuhnya .. aku xnak dipersalahkan bile die balik JB nanti buat perangai yg entah pape. 

hari ni da start keje balik, tp kepala cm pening2 laaa, cam nak pitam pun ade . kenapa entah. mate aku sejak2 ni kelabu je rase ,,, apesal xtahu . hummm .


k larh, sayang kau bambam gemok! daaa salam :)

No comments:

Post a Comment